دپارتمانمحصولات اداری و دوره های پایه
دوره های در حال ثبت نام
کد دوره : --
دوره عملی و کاربردی دیجیتال مارکتینگ همراه با کارآموزی و تجربه پروژه

اصطلاح دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال (digital marketing) به مجموعه فعالیت هایی که در راستای تبلیغ محصولات و خدمات با استفاده از ابزارهای دیجیتالی صورت می گیرد، گفته می شود. در واقع تمام فعالیت هایی که به منظور تبلیغ محصولات، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت انجام می شود، دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود. 

برای دستیابی به اهداف مربوط به بازاریابی و فروش و با توجه به گسترش فعالیت های شرکتها و سازمانها در جهت تبلیغ محصولات خود از طریق بازاریابی بر بسترهای دیجیتالی، دوره های مربوط به بازاریابی دیجیتال رونق یافته است و لازم است تمامی افرادی که در حوزه فروش و بازاریابی یا کسب و کارهای اینترنتی فعالیت می کنند اطلاعات کامل و کافی از این دوره داشته باشند.

دوره دیجیتال مارکتینگ لایتک به صورت کاملا عملی و کاربردی به معرفی تمامی بخش ها می پردازد.

در انتهای دوره، دانشجویان جهت کارورزی به انجام پروژه‌های واقعی می پردازند که در طول یک ماه کارگاهی، در 4 کلاس 2 ساعته به صورت هفته‌ای یک جلسه امور مربوط به پشتیبانی از پروزه مربوطه با حضور استاد انجام می شود. موضوع این جلسات تبادل ایده و آماده سازی آن‌ها برای محیط کار خواهد بود.

همچنین فعالیت ها و کارهای انجام شده به عنوان سابقه کاری به شرکتهای مختلف معرفی می شود و بستری برای حضور این افراد در بازارهای کار حرفه ای با سابقه کار مرتبط فراهم می شود.

مخاطبان دوره
  • کلیه افرادی که در حوزه بازاریابی و فروش فعالیت می کنند
  • مدیران کلی کسب و کارها
  • کارشناسان کسب و کارهای اینترنتی
  • کلیه علاقمندان به حوزه بازاریابی و فروش
توانایی پس ازگذراندن دوره
  • انجام پروزه عملی کامل برای پیاده سازی فرآیندهای فروش و بازاریابی دیجیتالی
سرفصلهای دوره
ردیف سرفصل ساعت (مدت زمان
1 آموزش مبانی دیجیتال مارکتینگ 2
2 کارگاه تولید محتوا 3
3 کارگاه برنامه ریزی برای استقرار، پیاده سازی و بهینه سازی فرآیند دیجیتال مارکتینگ 3
4 آموزش مدیریت سایت وردپرسی 4
5 آموزش ابزارهای گوگل(گوگل ترندز، گوگل سرچ کنسول، گوگل آنالیتیکیس، گوگل تگ منیجر) 5
6 کارگاه بازاریابی محتوا 4
7 کارگاه SEO و SEM 4
8 کارگاه تدوین استراتژی محتوا 2
9 آموزش بازاریابی شبکه‌های اجتماعی 5
10 کارگاه ایمیل مارکتینگ 2
11 اموزش راه اندازی کمپین‌های آنلاین (CPM,CPC,CPA) 4
12 کارگاه بهینه سازی نرخ تبدیل 2
 

 

مدت زمان
۴۰
هزینه دوره حضوری
۱۵۰۰۰۰۰ تومان
هزینه دوره مجازی
دوره به صورت مجازی برگزار نمی شود
تاریخ برگزاری
۹۸/۰۶/۰۳
روزهای برگزاری
یکشنبه ها
ساعات برگزاری
۱۶ الی ۲۰
کد دوره : --
آموزش Ms.Project

مایکروسافت project نرم افزاریست برای مدیریت زمانی پروژه های بزرگ و کوچک و حتی کنترل اعمال روزانه فردی . - کاربردی و ساده و از خانواده مایکروسافت آفیس میباشد که توسط این نرم افزار ما مدیریت زمان را بدست میگیریم، در صورتی که برنامه به درستی تعریف شده باشد بهترین بازدهی را دارا میباشد در غیر اینصورت ممکن است برای پروژه مشکلاتی پیش بیاید لذا در این امر برای پروژه های بزرگ باید از افراد با تجربه و مجرب استفاده شود و شرکت ها میتوانند برای پرورش نیروی کنترل پروژه، افراد مبتدی را در پروژه های کوچک مشارکت دهند و در پروژه های برزگ به تدریج استفاده نمایند.

مخاطبان دوره
  • کارمندان کنترل پروژه شرکت ها
توانایی پس ازگذراندن دوره
  • ایجاد یک برنامه زمانبندی دقیق برای اجرای پروژه
سرفصلهای دوره
  • معرفی نرم افزار MSP
  • قابلیت ها و عملکرد و گزارشات
  • برخي از تفاوتهايMSP 2016  با نسخه های قدیمی تر
  • نسخه های نرم افزار MSP
  • ارتباط MSP با دیگر نرم افزارها
  • چند نمای مهم نرم افزار
  • اجرای Microsoft Project در ویندوز
  • تعریف پروژه و فعالیت ها
  • ارتباطات بین فعالیت ها
  • کد گذاری سطوح کار
  • تعریف تقویم و تخصیص آن به پروژه و منابع
  • تعریف منابع و تخصیص آن
  • تسطيح Leveling
  • بهنگام سازی زمان، هزینه و حجم کار
  • گزارشگیری تعریف Group،جدول و view
  • گزارشهای آماده MSP
  • یک نمونه از زمانبندی و مدیریت پروژه توسعه نرم افزار
مدت زمان
۴
هزینه دوره حضوری
۲۴۶۰۰۰ تومان
هزینه دوره مجازی
دوره به صورت مجازی برگزار نمی شود
تاریخ برگزاری
۹۸/۰۵/۱۶
روزهای برگزاری
یکشنبه
ساعات برگزاری
۸ الی ۱۲
کد دوره : --
آموزش کاربردی نرم افزار spss

 نرمافزار SPSS نرم افزاری است که جهت تحلیل آماری در تحقیقات دانشگاهی و پژوهش‌های سازمانی استفاده می‌گردد.  این نرم افزار مخفف Statistical package for social science  به معنای «بسته‌آماری برای علوم اجتماعی» است، که در عین راحتی و سادگی، یکی از قدرتمندترین ابزارها برای تحلیل آماری داده‌های اجتماعی و رفتاری می‌باشد. یادگیری آسان، سادگی استفاده و قدرت بالا در انجام محاسبات پیچیده، این نرم افزار را به یکی از رایج‌ترین بسته‌های نرم‌افزاری مورد استفاده در تجزیه و تحلیل آماری مبدل نموده است.

مخاطبان دوره
  • کلیه دانشجویان رشته های علوم اجتماعی و رشته‌های مرتبط با آن نظیر آمار، جغرافیا، روانشناسی، اقتصاد، مدیریت، پزشکی، فنی و
توانایی پس ازگذراندن دوره

شرکت کنندگان در این دوره آموزشی، با مفاهیمی همچون :

  • اصول اولیه و کاربردی SPSS
  • نواع نمودارها
  •  آزمون های  T
  •  آمار توصیفی،
  • تحلیل واریانس یک و چند متغیره،
  • روش های همبستگی، رگرسیون و تحلیل ممیزی،
  • روش های مقیاس سازی،
  • تحلیل پرسشنامه،
  • روش های غیرپارامتریک و ....

آشنا می گردند.

سرفصلهای دوره

بخش اول: مقدمه ای بر روش تحقیق

روشهای شناخت

انواع روشهای پژوهش

دسته بندی روش های پژوهش بر اساس هدف

دسته بندی روش های تحقیق بر اساس هدف

انواع متغیرهای پژوهش

مقیاس های اندازه گیری متغیرها

جامعه آماری و نمونه آماری

تعیین حجم نمونه زمانی که حجم جامعه نامعلوم است

نمونه گیری زمانی که هم حجم جامعه نامعلوم و هم واریانس نمونه اولیه موجود نیست

استفاده از جدول مورگان

روشهای گردآوری اطلاعات

تهیه پرسشنامه

روایی پرسشنامه

پایایی پرسشنامه

روشهای آماری مورد استفاده

خلاصه آزمونهای پارامتریک

خلاصه آزمونهای ناپارامتریک

بخش دوم: شروع کار با نرم افزار SPSS

وارد کردن داده ها در برنامه SPSS

محاسبه فراوانی های داده ها

محاسبه آلفای کرونباخ در SPSS

بخش سوم: انجام آزمون های فرض آماری با SPSS

آزمون t مستقل (Independent samples t-test)

آزمون t زوجی (Paired samples t-test)

آزمون t تک نمونه (One sample t-test)

آزمون تحلیل واریانس (Analysis of variance : ANOVA)

روش تحلیل عاملی (Factor Analysis)

تحلیل عامل با استفاده از نرم افزار SPSS

بخش چهارم: کاربردهای آزمون خی دو (x2)

آزمون استقلال خی-دو (x2)

آزمون نیکوئی برازش خی-دو (x2)

بخش پنجم: آزمون همبستگی و رگرسیون

ضریب همبستگی پیرسون

ضریب همبستگی اسپیرمن

ضریب همبستگی کندال

بخش ششم: آزمونهای ناپارامتریک

آزمون فریدمن

آزمون همبستگی کندال (Kendall ' s coefficient of concordance)

آزمون علامت و آزمون ویلکاکسون

آزمون مک نمار

آزمون مان-ویتنی

آزمون کولموگروف اسمیرنف

کروسکال-والیس

بخش هفتم: تحلیل مسیر

طراحی یک نمودار تحلیل مسیر

مفاهیم مقدماتی تحلیل مسیر

اثر مستقیم، اثر غیر مستقیم و اثر كل

تحلیل مسیر با SPSS

محسابه خطا

بخش هشتم: تمرینات تکمیلی

جدول فراوانی یا جدول یک بعدی

فرمان Recode  (دسته بندی متغیر ها)

فرمان Compute  (ایجاد متغیر جدید از متغیرهای موجود)

جدول دو بعدی Crosstabs

جدول دو بعدی Crosstabs / دو متغیر رتبه ای

جدول دو بعدی Crosstabs / با متغیر کنترل ( جدول سه بعدی)

آزمون تی (t – test) / بررسی تفاوت میانگین یک متغیر در بین دو گروه

آزمون اف (f – test) / بررسی تفاوت میانگین یک متغیر مقیاسی بین 3 گروه و بیشتر

آزمون یو (u test) / بررسی تفاوت میانگینیک متغیر رتبه ای در بین دو گروه

مدت زمان
۳۰
هزینه دوره حضوری
۹۸۴۰۰۰ تومان
هزینه دوره مجازی
دوره به صورت مجازی برگزار نمی شود
تاریخ برگزاری
۹۸/۰۴/۲۵
روزهای برگزاری
سه شنبه ها
ساعات برگزاری
۱۶ الی ۲۰
برنامه دروس محصولات اداری و دوره های پایه
نام کاربری یا کلمه ورود اشتباه است
ثبت نام انجام نشد
باشگاه ۲۲۷۷۹ عضوی لایتک
ثبت نام
ورود به صفحه شخصی
بازیابی گذرواژه
آدرس:
ساختمان شماره (1) : ضلع شمالی دانشگاه شریف - خیابان قاسمی - کوچه گلستان - پلاک 3
ساختمان شماره (2) : ضلع شمالی دانشگاه شریف - خیابان قاسمی - کوچه گلستان - پلاک 9
تلفن: ۰۲۱۶۶۰۱۳۶۴۷ - ۰۲۱۶۶۰۱۳۴۵۵
فکس: ۰۲۱۸۹۷۸۳۷۵۶
ایمیل: info@laitec.ir , edu@laitec.ir
شماره حساب : ۶۹۴۹۶۱۹۵۵۳ با شناسه ۱۲۳/۴۴ نزد شعبه بانک ملت باجه دانشگاه صنعتی شریف
استفاده از مطالب سايت لایتک فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.
کلیه حقوق این سایت متعلق به آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف (لایتک) می باشد.
laitec.ir
Copyright © 2002-2019